letter a letter r C h IMG_5579_3 letter E letter F s56 letter T U Blue K (Takoma Park, MD)

vrijdag 4 maart 2011

#18 LibraryThing

Ik heb een paar maanden geleden een account geopend op LibraryThing om basis van de boeken die ik onlangs met veel plezier heb gelezen inspiratie op te doen voor nieuwe titels. Maar veel heb ik er nog niet mee gedaan, hoewel ik dat nog wel van plan ben. Misschien wel een keer de hele boekenkast mee inventariseren.

Het is handig dat er cijfers en review over de boeken in LibraryThing gegeven worden. Dat helpt wel een beetje met zoeken naar nog te lezen boeken

Over een paar uurtjes ga ik dus met vakantie - wie weet kan ik straks nog even snel met behulp van LT een must-read uitzoeken en in de koffer stoppen.

1 opmerking:

Tim de Haan zei

Je kan ook (via LibraryThing) een barcodescanner kopen en deze koppelen aan je LibraryThing account en scannen maar die streepjescodes! Dan vult ie de basis van een record automatisch in, scheelt een hoop type- en zoekwerk.